رایا مارکتینگ
مشاور شما در دیجیتال مارکتینگ
021-47628500
  • تولید محتوا در زمینه صنایع شیمیایی برای شرکت بیانی اتمام شده می باشد ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت ۱۰:۲۳:۲۳
  • تولید محتوا در زمینه برقی و الکترونیک برای شرکت هامین می باشد ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت ۱۰:۲۳:۰۶
  • تولید محتوا در زمینه آشپزی و غذا برای شرکت tajhizat.co در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت ۱۰:۲۲:۴۳
  • تولید محتوا در زمینه روانشناسی و پزشکی برای شرکت مرکز خدمات پزشکی آلفاطب اتمام شده می باشد ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت ۱۰:۲۱:۳۱
  • برای شرکت زندگی مالی در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت ۱۰:۲۱:۲۰
  • تولید محتوا در زمینه لوازم خانگی برای شرکت بی واسط می باشد ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت ۱۰:۲۰:۵۶
  • تولید محتوا در زمینه آشپزی و غذا برای شرکت https://hypergymco.com/ در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت ۱۰:۲۰:۳۳
  • تولید محتوا در زمینه صنایع غذایی و کشاورزی برای شرکت ایران سبز تائید شده توسط ویراستار و آماده دانلود می باشد ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت ۱۰:۱۸:۱۰
  • تولید محتوا در زمینه برقی و الکترونیک برای شرکت هامین در حال نگارش می باشد ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت ۱۰:۱۲:۵۵
  • تولید محتوا در زمینه برقی و الکترونیک برای شرکت هامین در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت ۱۰:۱۱:۳۰

تولید محتوا چیست ؟ سیر تا پیاز تولید محتوا موفق و درآمدزا

دراین محتوا به طورجامع و کامل به آموزش تولید محتوا چیست و نیز نحوه تولید محتوای موفق میپردازیم و بهترین منبع درامد از تولید محتوا را پیشنهاد میکنیم.

تولید محتوا چیست ؟ سیر تا پیاز تولید محتوا موفق و درآمدزا
تولید محتوا آموزش تولید محتوا تولید محتوا متنی تولید محتوا چیست انواع تولید محتوا تولید محتوا سایت تولید انواع محتوا تولید محتوای الکترونیک
اشتراک گذاری در:
4.9

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمائید

لیست نظرات

  1. avatar
    افسانه احمدی

    سلام مشکل من اینه که وقتی میخوام تولید محتوا کنم موضوع و مطلب کم میارم! اگر همش بخوام از سایت های دیگه بنویسم تکراری میشه! اگر هم خودم بخوام بنویسم هیچی به ذهنم نمیرسه! من به نویسندگی علاقه دارم ولی زمان زیادی ازم میگیره! میتونید راهنمایی کنید که راه سریع تر تولید محتوا چیه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام افسانه جان. منابع تولید محتوا فقط محدود به وب سایت رقبا نیست و میتونید از ویدیوهای آموزشی یوتیوب، آپارات و اینستاگرام هم برای پیدا کردن مطالب خوب برای تولید محتوا کمک بگیرید. همینطور میتونید وب سایت های خارجی مطرح در حوزه مورد نظرتون رو پیدا کنید و از مطالب و موضوعات ارائه شده در اونها ایده بگیرید. بهترین روش، پیدا کردن زیر عنوان های مناسب و جستجوی هر زیر عنوان به صورت مجزاست.

  2. avatar
    مینا

    سلام ممنون از مقاله خوبتون. من می خوام کار تولید محتوای متنی رو شروع کنم. برای این کار باید به چه ابزاری مسلط باشم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام ممنون از لطفتون مینا جان. برای شروع تولید محتوا باید اول از همه به کار با WORD مسلط باشید. برای تحقیق کلمات کلیدی با ابزاری مثل keywordtool.io و answerthepublic آشنا باشید، مشکلات املایی محتوا رو هم با گوگل داکس بررسی کنید و در آخر با ابزار بررسی سرقت ادبی مثل پلاگیاریسم آشنا باشید. کار با همه این ابزارهای تولید محتوا خیلی ساده هست و میتونید به راحتی وارد این حرفه بشید.

  3. avatar
    آرش پورحمیدی

    برای نوشتن هدینگ ها و نظم دادن به هنگام تولید محتوا، یک روشی هست به اسم "خوشه سازی" که در نگارش استفاده میشه. این مقاله بسیار کامل هست و حیفم اومد این مطلب توش نباشه. عزیزانی که موقع تولید محتوا کم میارن مخصوصا اگر که تازه کار باشن، روش خوشه سازی خیلی میتونه بهشون کمک کنه

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام آرش عزیز ممنون از اطلاعات خوبی که با ما به اشتراک گذاشتی. خوشه بندی محتوا یک روش عالی برای تولید محتوای با کیفیت محسوب میشه.

  4. avatar
    سعید

    سلام من می خوام تولید محتوا رو شروع کنم. از کجا باید مراحل کار تولید محتوا رو یاد بگیرم.

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، شما میتونید به مقالات آموزشی رایا مارکتینگ مراجعه کنید و پروسه تولید محتوا رو با تمام جزئیات یاد بگیرید. در همین مطلب هم به چند مقاله آموزشی از سایت لینک دهی شده می تونید به این مقالات رجوع کنید.

  5. avatar
    مینا امیری مقدم

    آیا عکس هایی که برای تولید محتوا استفاده میشه باید حتما یونیک باشه که بتونیم خوب بالا بیایم؟ تا چه حد تغییر توی عکس هایی که از گوگل برمیداریم میتونه اون رو به یک عکس یونیک برای تولید محتوامون تبدیل کنه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      عکس های محتوا نقش مهمی در سئو محتوا داره به شرطی که تصاویر یونیک باشند. در صورتیکه از تصاویر یونیک استفاده نکنید تصاویر نقش مهمی در بالا بردن رتبه محتوای شما ندارند. به طور کلی تصاویری که قبلا در سایت رقبای شما منتشر شده یونیک نیستند. برای داشتن تصاویر یونیک نیاز به خرید عکس یونیک برای تولید محتوا دارید و هم می تونید به یک گرافیست سفارش تولید محتوای گرافیکی بدید. در نهایت اگر بودجه کافی برای این کار ندارید با استفاده از ابزارهای ساده ادیت عکس روی تصاویر، متن مرتبط با موضوع محتوا اضافه کنید.

  6. avatar
    امیر صبوری

    سلام مقالتون خیلی خیلی مفید بود. یه سوال دارم. من خیلی وقته تولید محتوا می کنم ولی هنوزم واقعا نمی دونم فرق کپی رایتینگ با تولید محتوا چیه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام امیر جان. ممنون از اینکه مقاله رو خوندی. تفاوت تولید محتوا و کپی رایتینگ بیشتر مربوط به هدف هر کدوم از اونهاست. در تولید محتوا متن محتوا برای گرفتن ترافیک و رتبه مناسب در موتورهای جستجو تهیه میشه در حالی که در کپی رایتینگ هدف، استفاده از جملاتی برای ترغیب بیشتر مخاطبان و جذب مشتری در نظر گرفته میشه.

  7. avatar
    کیان

    محتوا نویسی هنوز هم درآمدزا هست؟ اشباع نشده؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با توجه به افزایش رقابت کسب و کارهای آنلاین و اهمیت تولید محتوای با کیفیت برای موفق شدن در این رقابت، تولید محتوا همچنان اهمیت بسیار بالایی داره و اشباع نشده و نخواهد شد.

  8. avatar
    پارسا زارعی

    فکر می کنم بتونم با این آموزش تولید محتوا رو شروع کنم. کجا می تونم برای این کار درخواست بدم و پروژه بگیرم؟ پروژه زیادی میخوام تا بتونم درآمد خوبی داشته باشم از این کار.

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      میتونید به بخش استخدام رایا مارکتینگ مراجعه کنید. اینجا همیشه محتوا برای پذیرش پروژه وجود داره :) https://rayamarketing.com/azmon/new

  9. avatar
    حمید

    کار تولید محتوا چیست؟ چگونه میتوانم از این طریق کسب درآمد کنم؟ چگونه میتوانم پروژه بگیرم؟ آیا درآمدم به حدی خواهد بود که بتوانم خرج خانواده ام را با این کار تامین کنم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      محتوا ابزاری برای معرفی کسب و کارها در بستر آنلاین محسوب میشه. شما می تونید به عنوان یک نویسنده سئو در بسیاری از وب سایت های ارائه دهنده خدمات تولید محتوا فعالیت کنید و پروژه بگیرید. میزان درآمد شما از تولید محتوا به عوامل مختلفی بستگی داره. تعرفه های تولید محتوا در سایتی که مشغول هستید، نوع محتوا (تولید محتوا به زبان انگلیسی، تولید محتوای ترجمه ای، تولید محتوای تالیفی، محتوای تالیفی-ترجمه ای، بازنویسی محتوا و ....). علاوه بر این سرعت شما در تولید محتوا هم نقش مستقیمی در میزان درآمد ماهیانه شما از تولید محتوا داره.

  10. avatar
    مهدی شمس

    سلام مطالبتون خیلی عالی بود اما برای تولید محتوا همه جا رزومه می خوان. من که رزومه و سابقه کاری ندارم چطوری می تونم برای تولید محتوا جایی کار پیدا کنم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام مهدی جان ممنون از لطفت، برای رزومه سازی تولید محتوا کافیه مطالب آموزشی در زمینه تولید محتوا رو دنبال کنی و بعد شروع به نوشتن کنی. می تونی برای سایت های کارآموزی درخواست بدی که در این سایت ها کار و آموزش به طور همزمان انجام میشه. همینطور کافیه به کمک مطالب آموزشی رایا مارکتینگ یک نمونه کار سئو شده و با کیفیت آماده کنی و برای ما ارسال کنی :)

  11. avatar
    زهرا خلیلی

    خیلی مقاله کاملی بود ممنونم میخواستم بدونم برای تولید محتوا میشه از گوگل ترنسلیت استفاده کرد؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام ممنون زهرا جان. ترجمه ماشینی یا ترنسلیتی برای تولید محتوا به هیچ عنوان توصیه نمیشه. محتوای تولید شده با گوگل ترنسلیت خوانایی لازم رو نداره، روان نیست و در بیشتر مواقع ترجمه به درستی انجام نمیشه و در این صورت محتوا اعتبار لازم رو نخواهد داشت.

  12. avatar
    بهرامی

    مقالتون خیلی کامله ولی در مورد ستون های محتوای موفق هیچی پیدا نمیکنم!

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      ممنون از شما در آپدیت های بعدی حتما بخشی در رابطه با نحوه ایجاد ستون محتوایی موفق به محتوا اضافه خواهیم کرد.

  13. avatar
    رسول

    تولید محتوا فقط به محتوای متنی گفته میشه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      فرمت های تولید محتوا متفاوت هستن. انواع محتوا، محتوای متنی، محتوای تصویری (محتوای اینفوگرافیک، محتوای ویدیویی و موشن گرافیک) و محتوای صوتی مانند پادکست رو شامل میشه که هر کدوم روش های مختلفی برای طراحی و تولید دارند.

  14. avatar
    رها

    سلام، ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار ما نویسنده ها قرار دادید. میشه در مورد کیورد استافینگ هم توضیح بدید؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام ممنون رها جان. keyword staffing به معنی استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی هست. کیورد استافینگ از دید گوگل پنهان نمیمونه و اگر محتوایی از کلمات کلیدی بیش از حد استاندارد استفاده کنه توسط گوگل پنالتی میشه.

  15. avatar
    زهرا

    درآمد تولید محتوا چگونه است ؟ به ماهی چند تومان میرسد؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درآمد تولید محتوا کاملا به میزان تجربه، سرعت تولید محتوا و مدت زمانی که به این کار اختصاص می دید بستگی داره. در صورتی که به طور جدی این کار رو دنبال کنید میتونید به درآمد میلیونی خوبی برسید.

  16. avatar
    پریا ملک زاده

    میشه در مورد تولید محتوا با تایپ صوتی هم توضیح بدید؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      اگر به تایپ ده انگشتی مسلط نباشید تولید محتوا با تایپ صوتی سرعت کار شما رو چند برابر میکنه. تولید محتوا با ابزارهای تبدیل صدا به متن مثل Speechnotes انجام میشه. اما حتما بعد از تایپ صوتی محتوا رو یک دور بررسی کنید تا کلمه ای به اشتباه تایپ نشده باشه.

  17. avatar
    ثمین

    سلام من به تازگی با شغل تولید محتوا آشنا شدم. میخواستم بدونم تولید محتوا با گوشی هم امکانپذیره؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام ثمین جان، بله شما می تونید با گوشی هم تولید محتوا انجام بدید. تولید محتوای متنی، تصویری و صوتی با موبایل هم امکان پذیره. با توجه به اینکه در کدوم فرمت قصد تولید محتوا داری میتونی اپلیکیشن های مناسب رو نصب کنی و کار با اونها رو یاد بگیری.

  18. avatar
    محمدپور

    من یه جا شروع به کار کردم بهم میگن تولید محتوا تخصصی بنویس و محتواهام رو رد میکنن! هر چی هم می نویسم باز ایراد میاد توش! تولید محتوا تخصصی رو چجوری باید بنویسم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      برای تولید محتوای تخصصی باید در مرحله اول از منابع کاملا معتبر کمک بگیرید. نیاز مخاطب رو شناسایی کنید و متناسب با پرسونای مخاطب مقاله، زیر عنوان ها و متن محتوا رو سازماندهی کنید. محتوای شما باید ارزشمند و کاربردی باشه و در عین سادگی و روان بودن جملات، به مباحث تخصصی حوزه مورد نظر هم اشاره کنه. استفاده از نمودارها و تصاویر مناسب و آموزشی هم به کیفیت محتوا کمک می کنه.

  19. avatar
    هستی

    چطور محتوای یونیک بنویسم؟ چجوری تشخیص بدم محتوا کپی داره یا نه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      برای تولید محتوای یونیک باید مطالب رو از چندین منبع بخونید و بعد برداشت خودتون رو با حفظ مضمون و با جمله بندی های کاملا متفاوت بنویسید. یونیک بودن محتوا رو می تونید با plagiarismdetector.net بررسی کنید و یا از خود گوگل برای بررسی یونیک بودن محتوا کمک بگیرید.

  20. avatar
    اسدی

    سلام من یه تولید کوچیک شیرآلات و اتصالات برنجی دارم. برای اون یه نفر زنگ زده بود که برام سایت بزنه یه صفحه سایت زد ولی اصلا دیده نشد و ورودی برای من نداشت. پرسیدم گفتن باید سایت درست حسابی باشه نه فقط یه صفحه. هزینه داشتن یه سایت چقدر هست؟ تولید محتوای سایت رو باید چی کار کنم که دیده بشه؟ من میخوام با یه جا کار کنم که هم تولید محتوا هم سایت هم قرار دادن محتوا و محصولات همه با هم انجام بشه

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام جناب اسدی، بله داشتن سایت به تنهایی کافی نیست و باید سایت شما جایگاه خوبی درگوگل داشته باشه تا بتونید سیگنال دریافت کنید. برای دریافت خدمات مورد نظرتون می تونید با رایا مارکتینگ 021-47628500 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

  21. avatar
    صدف

    سلام و خسته نباشید. میشه بگید برای تولید محتوا باید از چند منبع استفاده کرد؟ میتونم فقط از یک منبع برای تولید محتوا استفاده کنم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام صدف جان، تعداد منابع تولید محتوا به نوع محتوا، موضوع محتوا و هدف تولید محتوا بستگی داره. به طور کلی برای اینکه محتوای جامع و کامل تری تهیه کنید از چند منبع مختلف استفاده کنید. این کار باعث میشه محتوای معتبرتری هم تولید کنید و مطالب محتوای شما مطمئن و قابل اعتماد باشند.

  22. avatar
    لیلا قنبری

    سلام امکانش هست کمی در مورد شرایط استخدام نویسنده در رایا مارکتینگ راهنمایی کنید؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام لطفا به بخش آزمون نویسندگی و یا بخش استخدام حضوری و غیرحضوری در صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. شما باید پیش زمینه ای در مورد نویسندگی سئو داشته باشید و یک نمونه کار تولید محتوای سئو شده با موضوعی که مشخص میشه تهیه کنید و در بخش آزمون نویسندگی ارسال کنید. بعد از بررسی جهت اعلام نتیجه همکاران ما با شما تماس می گیرند. لطفا به این لینک مراجعه کنید https://rayamarketing.com/azmon/new

  23. avatar
    زهرا رسولی

    سلام من یه سوالی داشتم از یک مقاله انگلیسی رو عینا ترجمه کنیم و منتشر کنیم این محتوا یونیک هست یا نه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، اگر ترجمه مقاله انگلیسی ترنسلینی و با ابزارهای ترجمه انجام نشده باشه محتوا یونیک محسوب میشه.

  24. avatar
    حمید

    چرا باید جملات محتوا کوتاه باشه؟ کوتاه بودن جمله ها تاثیری روی سئو داره؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      کوتاه بودن جملات محتوا باعث خوانایی و روان شدن محتوا میشه و این موضوع نرخ پرش (Bounce rate) رو کاهش میده که بر سئو تاثیر گذاره.

  25. avatar
    اکبر عزتی

    سلام ممنون که چنین محتوای کاملی برای ما نویسنده ها تهیه کردین. من یه سوالی داشتم. آیا تعداد کلمات محتوا تاثیری روی سئو داره؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام ممنون از شما دوست عزیز. طول استاندارد محتوا 1200 کلمه هست و محتواهایی که 1200 کلمه یا بیشتر دارند برای گوگل مهمتر و ارزشمندتر هستند. البته مفید و کاربردی بودن محتوا و در واقع کیفیت محتوا به مراتب مهم تر از طول محتواست.

  26. avatar
    اسرا شمشیری

    سلام اگر بخوام یک سایت راه اندازی کنم باید روزانه چند محتوا منتشر کنم تا بتونم جزو نتایج برتر گوگل بشم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام اسرا جان، بسته به نوع سایت، موضوعاتی که در اون مطرح میشه، مخاطبان هدف، استراتژی بازاریابی و... تعداد محتوای منتشر شده کاملا متغیره. برای مثال، یک سایت خبری ممکنه در روز چندین مقاله منتشر کنه، در حالی که یک وب سایت شخصی هر هفته یا حتی هر ماه یک محتوا منتشر کنه. برای موفقیت وب سایتت حتما باید استراتژی محتوایی داشته باشی و بررسی کنی که رقبای شما در اون حوزه در روز چند محتوا منتشر می کنند.

  27. avatar
    محمدرضا

    ایا بازاریابی محتوا همان تولید محتواست؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      هدف اصلی تولید محتوا ارائه اطلاعات مفید و کاربردی به مخاطبان هست اما هدف اصلی در بازاریابی محتوا، توزیع محتوا و تلاش برای افزایش بازدید سایت هست.

  28. avatar
    امیر ولی پور

    بعد از یاد گرفتن تولید محتوا در چه زمینه هایی می تونیم فعالیت کنیم؟ شغل های مربوط به تولید محتوا چه شغل هایی هستند؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      یادگیری تولید محتوا میتونه دریچه ای برای ورود به مجموعه ای از مشاغل حوزه آنلاین باشه. از جمله نویسندگی سئو، انجام پروژه های ترجمه، ویراستاری سئو، تدوین عکس و ویدیو، گویندگی، طراحی گرافیکی، مدیریت سئو، بازاریابی محتوا، فعالیت به عنوان سئوکار، کارشناس سئو، دیجیتال مارکتر و... موفقیت در هر حوزه بستگی به میزان اطلاعات شما در شاخه مورد نظر داره.

  29. avatar
    نسترن عبداللهی

    برای یاد گرفتن سئو حتما باید کلاس برم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      منابع آموزشی آنلاین رایگان و پرکاربرد زیادی برای یادگیری سئو وجود دارن. با دنبال کردن آموزش های رایگان می تونی سئو کردن محتوا رو یاد بگیری. حتما به مطالب آموزشی رایا مارکتینگ سر بزن :)

  30. avatar
    سارا میرزاباقری

    سلام ممنون از اطلاعات خوبتون. میشه در مورد impression سایت توضیح بدین؟ منظور از ایمپرشن دقیقا چیه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام سارا جان خوشحالیم که این مقاله برات مفید بوده. Impression به تعداد دفعاتی که کاربران کلمه کلیدی خاصی رو سرچ می کنند و سایت شما براشون در نتایج گوگل نمایش داده شده گفته میشه. به ازای هر بار نمایش محتوای سایت شما در نتایج گوگل، ایمپرشن سایت شما 1 واحد افزایش پیدا می کنه.

  31. avatar
    اعظمی

    عالی

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      ممنون از اینکه ما رو دنبال می کنید

  32. avatar
    پرهام صوانی

    آیا تولید محتوای با کیفیت تضمینی قطعی برای گرفتن رتبه بالا در گوگله؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      هیچ تضمین و قطعیتی برای گرفتن رتبه در گوگل وجود نداره چون الگوریتم های گوگل با فاکتورهای خیلی پیچیده ای محتوا رو می سنجند. اما میشه گفت یکی از مهم ترین عوامل برای گرفتن رتبه در گوگل تولید محتوای سئو فرندلی و با کیفیته.

  33. avatar
    گندم

    سلام وقتتون بخیر. تولید محتوای طولانی برای سایت مفید هست یا خیر؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام ممنون از شما. تولید محتوای طولانی مزیت ها و معایبی داره که باید بررسی بشه. برای مثال محتوای طولانی کاملتره و خواننده رو از رفتن به سایت رقبا بی نیاز می کنه. همینطور از نظر گوگل هم محبوب تره. اما اگر این محتوا با کیفیت، مفید و کاربردی باشه. دراصل کیفیت محتوا و سئو محتوا بسیار مهم هستند.

  34. avatar
    Sanam

    چند تا از مقاله های سایتتون رو در مورد تولید محتوا مطالعه کردم واقعا کامل و جامع بود، میخواستم توی بخش تولید محتوا ثبت نام کنم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      اگر آموزش ها رو دیدین فقط کافیه یک نمونه کار برای ما ارسال کنید: https://rayamarketing.com/azmon/new

  35. avatar
    Samiiir

    Semrush ابزار جالبی بود ممنون

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      بسیار عالی خوشحالیم که براتون مفید بود

  36. avatar
    تابنده

    ببخشید چطوری میتونم یه محتوای اصولی بنویسم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با رعایت چهارچوبی که در این مقاله به اون اشاره شده می تونید محتوای سئو محور و کاملا حرفه ای تهیه کنید

  37. avatar
    Fazel

    سلام خسته نباشید محتوای همیشه سبز چه جور محتوایی هست؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود بر شما، محتوای همیشه سبز به محتوایی گفته میشه که هیچ محدودیت زمانی نداره و همیشه با ارزشه. مثل محتواهای آموزشی، دستورالعمل استفاده از یک ابزار و ...

  38. avatar
    هستی

    واقعا عالی بود ولی گاهی حتی مقاله های سئو هم خیلی کم بازدید میشن، چیکار میشه کرد براش؟؟ خیلی ممنون میشم اگر کمک کنید

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      فاکتورهای زیادی در میزان بازدید صفحات سایت تاثیر دارند که مهم ترین آنها تولید محتوای سئو محور و بهینه سازی شده است.

  39. avatar
    قهرمانیان

    نحوه نوشتن محتوای وایرال با بقیه محتواها متفاوته؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      بیشترین تفاوت مربوط به موضوع محتواست اما سبک نوشتاری جذاب هم قطعا در این امر بی تاثیر نیست.

  40. avatar
    شیرزاد فهیم

    محتواهاتون بسیار باکیفیت هستن پایدار باشید

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام خوشحالیم که مورد پسندتون واقع شده است. ممنون از توجه شما

  41. avatar
    صبا تیموری

    یک تولید کننده محتوا در ماه چقدر می تواند درآمد داشته باشد؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      برای نویسنده سئو هیچ محدودیتی در میزان درامد وجود ندارد.

  42. avatar
    نازنین زهرا

    تمام سوالاتم با خوندن محتواتون رفع شد ممنون

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      از اینکه این مقاله براتون مفید بود خوشحالیم.

  43. avatar
    سیما ستوده

    بسیار بسیط و کامل بود با تشکر فراوان

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود و سپاس از توجه شما

  44. avatar
    Aram

    از کجا میتونم‌یک نویسنده خیلی خوب و قابل اعتماد برای نوشتن محتواهام پیدا کنم؟؟؟؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود بر شما، میتونید در رایا مارکتینگ ثبت سفارش کنید و مشخصات نویسنده مورد نظرتون رو در سفارشتون ثبت کنید تا نویسنده ای با مهارت های مورد نظر شما نگارش محتوا رو بر عهده بگیره.

  45. avatar
    قاسم

    عالی بود. چقدر کامل بود. مطالب جدید زیادی یاد گرفتم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام باعث افتخار ماست که توانستیم نظر شما را جلب کنیم. از این که با ما همراه هستید بسیار سپاسگزاریم.

  46. avatar
    نبوی

    سلام، ببخشید هنوز هم برای نویسندگی سئو استخدام دارید؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود بر شما، بله لطفا از طریق لینک زیر اقدام کنید. منتظر شما هستیم : https://rayamarketing.com/Employment-Guide

  47. avatar
    مهین

    کار با ابزار گوگل سرچ کنسول رو هم آموزش بدید عالی میشه

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود بر شما. مطالعه این مقاله رو به شما پیشنهاد می کنیم: https://rayamarketing.com/blog/Google-Console-Tutorial-Tips

  48. avatar
    سپهر

    عالیه. تولید محتوا بهترین شغل دوم و بهترین راه کسب درآمد اینترنتیه. من به همه کسانی که میشناسم این شغل و البته رایا مارکتینگ رو معرفی می کنم. خودم هم برای یادگیری تولید محتوا بهشون کمک می کنم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      بسیار عالی امیدواریم که در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید

  49. avatar
    ساره

    کدوم نوع محتوای متنی بیشتر تقاضا داره؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      محتوای متنی به سبک تبلیغی یا کپی رایتینگ پرتقاضاترین انواع محتوا هستند.

  50. avatar
    سامیار

    تازه با کار تولید محتوا آشنا شدم با مقاله شما یادگیری رو شروع کردم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      بسیارعالی، امیدواریم در این مسیر بهترین ها برای شما رقم بخوره

  51. avatar
    حمید فروزنده

    رزومه کاری خاصی نیاز هست برای استخدام در رایا مارکتینگ؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      خیر، داشتن مهارت کافی در نویسندگی کافیه که این مورد هم با ارسال نمونه کار از سمت شما توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار می گیره و نتیجه به شما اعلام میشه.

  52. avatar
    راضیه

    عالی بود

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      ممنون از توجه و همراهی شما

  53. avatar
    عاطفه

    محتوا رو باید با منابع خارجی بنویسیم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      بهترین روش برای تولید محتوای با کیفیت استفاده از منابع خارجی معتبر است. استفاده از چندین منبع خارجی مختلف می تواند ارزش محتوای شما را چندین برابر کند.

  54. avatar
    صنم

    عاااالی

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      ممنون از حسن توجه شما

  55. avatar
    اشکان

    بسیار ممنون از این مطلب کاربردی. بعد از مدتها تحقیق در این مورد بالاخره از طریق سایت شما جزئیات این کار رو متوجه شدم.

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      بسیار خوشحالیم که این مطلب تونسته به شما در این زمینه کمک کنه. ممنون از همراهی شما دوست عزیز

  56. avatar
    امیر نصر

    فوق العاده بود

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      ممنون از توجه شما

  57. avatar
    سوسن

    عالی بود. تازه نویسندگی رو شروع کردم و اطلاعاتم با این مقاله خیلی زیاد شد.

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده

  58. avatar
    رضا عسگرزاده

    محتوای عالی و بی نقص

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      خوشحالیم که این مطلب مورد رضایت شما بوده

  59. avatar
    روژین

    واقعا عالی بود. خسته نباشید

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      از همراهی شما سپاسگزاریم

  60. avatar
    محمد

    من میخوام به عنوان کارآموز تولید محتوا یه مدت کار کنم و بعد از اینکه مهارت نوشتن محتوای سئو رو پیدا کردم رایامارکتینگ استخدام بشم. میسه بگید کجاها می تونم چنین کاری بکنم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      در سایت های کاریابی مثل جابینجا، جاب ویژن و ای استخدام و... میتونید برای کارآموزی تولید محتوا جستجو کنید.

  61. avatar
    فرشته

    عالی بود ممنون

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سپاس از همراهی شما

  62. avatar
    سمیه

    عالی بود

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      ممنون از توجه شما

  63. avatar
    حیدروش

    بسیار مطلب ارزشمندی است. پاینده باشید.

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سپاس از توجه شما

  64. avatar
    رضا ساعی

    عالی و مفید

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      ممنون از همراهی شما

  65. avatar
    لیلا

    عالی

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

  66. avatar
    مهرزاد نوریان

    از تیم رایا مارکتینگ که آموزش رایگان تولید محتوا را در اختیار ما قرار می دهد بسیار سپاسگزاریم و قدردان زحمات شما هستیم.

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      ممنون از شما دوست و همراه گرامی. خوشحالیم که در این مسیر کنار شما هستیم.

  67. avatar
    منصور

    بسیار کاربردی و مفید

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سپاس از توجه و همراهی شما دوست عزیز

  68. avatar
    ملیسا

    باید اول مقاله رو بنویسیم و بعد سئو کنیم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      اگر در حین نگارش محتوا سئو کنید طبیعی تر خواهد شد.

  69. avatar
    محمدی

    واقعا محتوای خوبی بود. من در مورد تولید محتوا خیلی ابهام داشتم و تقریبا جواب همه سوالامو گرفتم. واقعا خسته نباشید

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      خوشحالیم که مطلب برای شما مفید بوده

  70. avatar
    زهرا نادری

    ماهیانه میشه چقدر از تولید محتوای متنی درامد داشت؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      تولید محتوا یک شغل فریلنسری است، به این معنی که ساعت کاری شناور دارد و همینطور تعداد پروژه ای که در طول روز انجام میدهید هم به شما بستگی دارد با در نظر گرفتن همه این موارد، نمی توان به درامد ثابت و مشخصی برای تولید محتوا اشاره کرد.

×
1