رایا مارکتینگ
مشاور شما در دیجیتال مارکتینگ
021-47628500
  • تولید محتوا در زمینه موبایل،کامپیوتر و دیجیتال برای شرکت کافه مجازی اتمام شده می باشد ۱۴۰۳/۲/۷ ساعت ۲۲:۱۹:۰۷
  • تولید محتوا در زمینه بورس و صرافی برای شرکت کافه سیلور در حال نگارش می باشد ۱۴۰۳/۲/۷ ساعت ۲۲:۱۶:۳۳
  • تولید محتوا در زمینه انتشارات و چاپ کتاب برای شرکت چاپخانه تهران در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۴۰۳/۲/۷ ساعت ۲۲:۱۵:۲۳
  • تولید محتوا در زمینه پزشکی و سلامت برای شرکت تهران کلینیک می باشد ۱۴۰۳/۲/۷ ساعت ۲۲:۱۵:۰۹
  • در زمینه موبایل،کامپیوتر و دیجیتال برای شرکت می باشد ۱۴۰۳/۲/۷ ساعت ۲۲:۱۴:۳۲
  • تولید محتوا در زمینه آشپزی و غذا برای شرکت https://hypergymco.com/ تائید شده توسط ویراستار و آماده دانلود می باشد ۱۴۰۳/۲/۷ ساعت ۲۲:۱۱:۰۹
  • تولید محتوا در زمینه بهداشتی، آرایشی و زیور الات برای شرکت tildabeauty در حال نگارش می باشد ۱۴۰۳/۲/۷ ساعت ۲۲:۰۹:۵۷
  • تولید محتوا در زمینه استخدام، کاریابی و کارآفرینی برای شرکت macanariaparsa در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۴۰۳/۲/۷ ساعت ۲۲:۰۷:۲۱
  • تولید محتوا در زمینه موبایل،کامپیوتر و دیجیتال برای شرکت کافه مجازی اتمام شده می باشد ۱۴۰۳/۲/۷ ساعت ۲۲:۰۷:۱۹
  • تولید محتوا در زمینه موبایل،کامپیوتر،دیجیتال و IT برای شرکت کافه آموزشگاه در حال انجام می باشد ۱۴۰۳/۲/۷ ساعت ۲۲:۰۷:۰۷

همه چیز پیرامون اینکه چرا بعضی آیدی‌ها در اینستاگرام تبدیل به Instagram User می‌شود

گاهی در اینستاگرام به دنبال کاربری هستیم اما با خطای Instagram User مواجه می شویم. برای آگاهی از دلایل خطای اینستاگرام یوزر، این مطلب را از دست ندهید.

همه چیز پیرامون اینکه چرا بعضی آیدی‌ها در اینستاگرام تبدیل به Instagram User می‌شود
چرا بعضی آیدی‌ها در اینستاگرام تبدیل به Instagram User می‌شود Instagram User ریپورت اکانت ارور User not found بلاک شدن فرد توسط اینستاگرام رفع خطای اینستاگرام غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام
اشتراک گذاری در:
2.5

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمائید

لیست نظرات

  1. avatar
    Amin

    سلام من دیشب بت یکی بحثم شد بعداز چند دقیقه روی پروفایلش میزدم چیزی نمیومدبرای نمایش یهتو صفحه چت هم نوشته instagram user توی سرچ که ایدیش رو میزنم میاره عکسشو اکانتشو ولی بالا نمیاد وقتی میزنم روش یانی بلاکم کرده و ایدی رو تغییر داده یا دیسیبل کرده اکانتشو

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام. برای مطمئن شدن از این مورد، با اکانت دیگری آیدی مورد نظر را جستجو کنید. در صورتی که آیدی مورد نظر موجود بود، instagram user به این معنی خواهد بود که دسترسی شما از پیج ایشان قطع شده و فرد مورد نظر شما را ریپورت کرده است. در صورتی که آیدی مورد نظر را از طریق پیج دیگری پیدا نکردید، دیسیبل شدن محتمل تر خواهد بود. (این نکته را در نظر بگیرید که پیج دومی که با آن جستجو را انجام میدهید با شماره تماس و ایمیل پیج قبلی شما تهیه نشده باشد.)

  2. avatar
    Saj

    چرا بعضی از پیجها تو سرچ پاک میشن در حالیکه نه بلاک شدیم ن اون شخص دیلیت اکانت کرده

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام. این موضوع میتواند به دلیل تعداد بالای پیج های اینستاگرامی با نام مشترک باشد. پیشنهاد میکنم آیدی پیج مورد نظر را جستجو کنید (به جای جستجوی نام پیج!).

  3. avatar
    کیانا حسین پور

    سلام ممنون از سایت خوبتون. من پیجم رو همان لحظه زدم تا ورود کرد زد Instagram user و وارد نمیشه دلیلش چیه ؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، ممنون از شما. خطای instagram user به دلیل مسدود شدن پیج اینستاگرام است. ممکن است این مشکل به دلیل زیاد بودن تعداد فالو در مدت زمان کم اتفاق بیفتد. معمولا این خطا طی چند روز رفع می شود. برای رفع سریعتر بلاک سعی کنید در این مدت کمتر در اینستاگرام فعالیت داشته باشید.

  4. avatar
    پارمیس

    سلام من زیادی انفالو کردم تو ی دیقه یهو پیجم instagram user شد الان میتونم برش گردونم باز؟ یا کلا پاک شد؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام؛ شما به صورت موقت از سمت اینستاگرام بلاک شده اید. این مشکل احتمالا طی چند روز آینده رفع خواهد شد.

  5. avatar
    نيشا

    سلام، من ديشب يك پيج جديد درست كردم و بعد يوزر نيم رو عوض كردم، الان اسم پيجم شده instagram user و هيچ كاري نميتونم انجام بدم، چه كار بايد بكنم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، ممکن است این مشکل به دلیل فالو بیش از حد برای پیج شما ایجاد شده باشد. بهتر است در ابتدا از فالو کردن کانتکت های خود شروع کنید تا با این مشکل مواجه نشوید. همچنین مشخصات خود را تکمیل کرده و حتما از عکس پروفایل برای اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید.

  6. avatar
    نگار

    من پیجم تبدیل شده به کاربر اینستاگرام چطوری رفعش کنم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، شما از سمت اینستاگرام بلاک شده اید. این مشکل ممکن است طی چند روز آینده به طور خودکار حل شود. اما روش هایی برای رفع سریعتر بلاک وجود دارد از جمله: به حداقل رساندن فعالیت خود در اینستاگرام به مدت 48 ساعت، پیگیری از طریق گزینه tell us در اینستاگرام، همچنین می توانید اکانت خود را به سایر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک متصل کنید، حذف ربات های اضافی اینستاگرام«مانند ربات افزایش لایک، کامنت و...»، تایید دو مرحله ای اینستاگرام، در صورتی که هیچ دلیل برای بلاک شدن شما وجود ندارد می توانید از طریق پشتیبانی اینستاگرام و گزینه «help» اقدام به پیگیری نمایید.

  7. avatar
    adrina farhadi

    سلام وقت به خیر من هر چی اکانت تو اینستا میزنم instagram user برام میاد میشه کمکم کنین مرسی

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام؛ در صورتیکه اکانت خود را به تازگی ایجاد کرده اید نباید افراد زیادی را در ابتدا فالو کنید در این صورت شما از سمت اینستاگرام به عنوان یک ربات شناخته می شوید و در نتیجه بلاک خواهید شد. این مشکل معمولا در چند روز رفع می شود.

  8. avatar
    مائده علی نژاد

    سلام وقت بخیر من برنامه فالوور بگیر نصب کردم و اکانتم پرید بعدش می خواستم وارد پیجم بشم آیم نات بات زدم چند تصویر اومد برام ک بینشون تاکسی هارو انتخاب کردم و گفت بعد ۲۴ ساعت اگه بشه اطلاعاتتونو تایید کنیم پیج قابل دسترسه ولی نیومده برام.لطفا راهنماییم کنید.

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، حداقل مدت مسدود شدن پیج 24 ساعت است و این زمان می تواند در شرایط مختلفی متفاوت باشد. لازم به ذکر است در صورتی که طی این مدت، فعالیت کمتری در اینستاگرام داشته باشید اکانت شما در مدت زمان کمتری از حالت بلاک خارج خواهد شد؛ همچنین ممکن است حساب IP شما مسدود شده باشد. می توانید از طریق یک دستگاه دیگر به حساب خود وارد شوید تا از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

    2. avatar
      بنیامین

      سلام من هم با مشکل instagram user مواجه شدم. میشه راهنمایی کنید که دلیل بروز این مشکل چیه؟

      1. avatar
        رایا مارکتینگ

        باسلام، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دلایل بروز Instagram user به لینک زیر مراجعه کنید. https://rayamarketing.com/blog/What-wWays-Fix-Action-Block-Instagram

  9. avatar
    Yaser

    من با برنامه kiwi brow رمز پسورد زدم که وارد پیجم بشم که پیجم پرید احتمال برگشت پیج هست

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام بله، تنها در صورتی که اکانت خود را حذف کرده باشید امکان برگشت آن وجود نخواهد داشت.

  10. avatar
    Elhamqolipour

    سلام من دیروز یک ویدئو به یکی از دوستانم از اینیستاگرام ارسال کردم و این پیام برام بالا اومده (instagramUser) الان ی روز هست که داره از این موضوع میگذره چیکار کنم ؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، یکی از دلایل رایج این مشکل، بلاک شدن کاربران از سمت اینستاگرام است. توصیه می کنیم جهت آگاهی از دلایل بلاک شدن و راه های جلوگیری از آن لینک زیر را مطالعه نمایید: https://rayamarketing.com/blog/What-wWays-Fix-Action-Block-Instagram

  11. avatar
    علیرضایوسف زاده

    سلام پیج من هم با همین مشکل مواجه شده چجوری باید درستش کنم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، ممکن است دلایل زیادی برای این خطا وجود داشته باشد. معمولا این مشکل طی چند روز برطرف می شود. پیشنهاد میکنیم لینک زیر را مطالعه نمایید: https://rayamarketing.com/blog/What-wWays-Fix-Action-Block-Instagram

  12. avatar
    حسین افشار

    سلام من بعضی از مخاطبام برام میاد کاربر اینستاگرام این دلیلش چیه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام. برای مطمئن شدن از این مورد، با اکانت دیگری آیدی مورد نظر را جستجو کنید. در صورتی که آیدی مورد نظر موجود بود، instagram user به این معنی خواهد بود که دسترسی شما از پیج ایشان قطع شده و فرد مورد نظر شما را ریپورت کرده است. در صورتی که آیدی مورد نظر را از طریق پیج دیگری پیدا نکردید، دیسیبل شدن محتمل تر خواهد بود. (این نکته را در نظر بگیرید که پیج دومی که با آن جستجو را انجام میدهید با شماره تماس و ایمیل پیج قبلی شما تهیه نشده باشد.)

  13. avatar
    فائزه

    سلام وقت به خیر من توسط اینستا بلاک شدم اما شمارمو ک میزنم کد برام نمیادچیکارکنم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، دلایل ارسال نشدن کد امنیتی ممکن است یکی از موارد زیر باشد: استفاده از نسخه غیر رسمی اینستاگرام، استفاده از برنامه های فالوور بگیر یا ذخیره عکس و فیلم و...، بلاک شدن از سمت اینستاگرام به دلیل لایک یا فالو و آنفالو بیش از حد، مسدود شدن پیج شما از سمت افراد مختلف. برای رفع مشکل علاوه بر موارد فوق، از درست بودن ایمیل و شماره تماس وارد شده برای اینستاگرام نیز اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید از گزینه Get Help Signing In برای گرفتن رمز استفاده کنید. به علاوه ممکن است IP ایران مسدود شده باشد در این صورت از بخش تنظیمات، IP اینستاگرام خود را تغییر دهید.

  14. avatar
    رها

    سلام.وقت بخیر.من امروز صبح وقتی وارد پیج اینستا شدم بعد از چند لحظه پیجم ارور داد و بعد به instagram user تبدیل شد.یه سری مشخصات و شماره موبایل خواست ک وارد کردم و یک پیام نهایی اومد که مشخصاتتون ریویومیشه و تقریبا تا 24ساعت دیگه اگر تایید شد به اکانتتون بر میگردید.یعنی پیجم برمیگرده؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، زمانی که فعالیتی خارج از قوانین اینستاگرام انجام شود (لایک، فالو، آنفالو زیاد و...) اینستاگرام تصور میکند شما یک ربات هستید و برای اطمینان از این موضوع شما را بلاک می کند. برای رفع مشکل تا 48 ساعت فعالیت خود را در اینستاگرام محدود کنید و همه ربات های فالوور بگیر و ... را حذف کنید. فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام میتواند از بروز این مشکل جلوگیری کند.

      1. avatar
        مهدیه

        برای منم اینطور شد.بعد ۲۴ ساعت گفت ،حسابتون را غیرفعال کردیم..یعنی دیگ برنمیگرده؟؟

        1. avatar
          رایا مارکتینگ

          اینستاگرام برای بار اولی که نقض قوانین را مشاهده کند 48 ساعت اکانت مورد نظر را مسدود می کند اگر نقض قوانین بار دیگر اتفاق بیفتد به مدت یک ماه مسدود خواهد شد و در صورت تکرار مجدد، اکانت برای همیشه غیرفعال می شود. در صورتیکه فکر می کنید این خطا به اشتباه رخ داده با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط بگیرید. چنانچه تا یک ماه بعد از وقوع مشکل پیگیری از سمت شما صورت نگیرد حساب کاربری شما برای همیشه مسدود می شود.

          1 0
  15. avatar
    Shabnam

    سلام من انفالو یاب نصب کردم یهو پیجم پرید دیگ نه فالور دارم ن پست ن آیدیم هست مشکل چیه

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام و احترام استفاده از ابزارهای فرعی مانند آنفالویاب باعث می شود تا اینستاگرام پیج شما را به عنوان یک ربات در نظر بگیرد و دسترسی شما به این سرویس را محدود کند. در صورتی که این موضوع چندین بار تکرار شود اینستاگرام پیج را برای همیشه ریپورت می کند؛ بنابراین استفاده از این ابزار برای اینستاگرام به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

      1. avatar
        Sayejafari

        سلام برای منم اتفاق افتاده. یعنی دیگه پیج بر نمیگرده؟

        1. avatar
          رایا مارکتینگ

          با سلام. دلایل بروز خطا را بررسی کنید. احتمالا پیج شما در حالت تعلیق قرار گرفته و معمولا این مشکل طی چند روز برطرف می شود.

          2 0
  16. avatar
    leila

    سلام، ممنون از مطالب خوبتون. من تازه اکانتم رو باز کردم. میخواستم بدونم چرا پیجم شده کاربر اینستاگرام؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، هنگامی که پیج جدیدی را راه‌اندازی می کنید اینستاگرام حساسیت بالایی خواهد داشت تا مطمئن شود شما ربات نیستید. درنتیجه نباید افراد زیادی را فالو کنید در اینصورت پیج شما از طرف اینستاگرام مسدود می شود. تا حد امکان فعالیت خود را در اینستاگرام محدود کنید و از تایید دو مرحله ای اینستاگرام استفاده کنید.

  17. avatar
    رضا احمدی

    سلام من هم به تازگی با این مشکل مواجه شدم. اصلا کاربر instagram user یعنی چی و چه زمانی پیجم از این حالت خارج میشه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، ممکن است خطای اینستاگرام یوزر به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. معمولا این مشکل طی چند روز آینده رفع می شود.

  18. avatar
    سارا

    سلام مرسی از اطلاعات خوبتون. امروز متوجه شدم پیجم شده اینستاگرام یوزر یعنی چی و باید چیکار کنم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام و سپاس. چندین آیدی اینستاگرام را جستجو کنید و این کار را با اکانت دیگری نیز امتحان کنید تا مشکل را ریشه یابی کنید و سپس برای رفع آن اقدام کنید. اگر فقط برای جستجوی یک اکانت با این خطا مواجه می شوید احتمالا فرد مورد نظر شما را بلاک کرده، آی دی خود را تغییر داده یا اکانت خود را غیر فعال کرده است. در غیر اینصورت ممکن است از سمت اینستاگرام ریپورت شده باشید.

  19. avatar
    صبا جمشیدی

    سلام پیج من یک هفته میشه که کلا میزنه پوش خبری بازخوانی نمیشود و نوشته شده کاربر اینستاگرام از وقتی از برنامه فالور پلاس استفاده کردم و عکس پروفایل خودم و برداشتم اینطور شد چیکار کنم چجوری درست میشه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، استفاده از ربات هایی مانند افزایش فالوور، لایک، کامنت و انواع آنفالویاب‌ها منجر به ریپورت شدن پیج از سمت اینستاگرام می شود. برای جلوگیری از این موضوع لطفا اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید، از تایید دو مرحله ای اینستاگرام استفاده کنید و تا چند روز استفاده خود از اینستاگرام را به حداقل برسانید.

  20. avatar
    آیناز یوسفی

    سلام ، ببخشید منم پیچم اینطوری شده که کلا ایدیم تبدیل به اینستاگرام شده ، و کلا اصلا نمیاره ، چند لحظه بعد از صفحه خارج میشه ، یعنی قابل رفع هستش ؟؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، پیج شما در حالت تعلیق قرار گرفته است و نهایتا ظرف یک ماه این مشکل رفع می شود.

  21. avatar
    لعیا امیری

    من اکانتم رو دیلیت دائم کردن بیشتر از سه چهار ماه هم میگذره اکانتم تبدیل به یوزر اینستاگرامر شده تمام پستها و کامنتها و همه چی پاک شده اما تو گوشی دوستم نگا ه کردم هنوز دایرکتهام پاک نشده فقط رو اسمم زده یوزر اینستاگرامر,مگه با دیلیت دائم دایرکتها هم پاک نمیشد؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، حذف اکانت اینستاگرام موجب حذف پیام های ارسالی شما نمی شود.؛ اما برای این کار نیز روش هایی وجود دارد که می توانید از طریق آن ها اقدام به حذف دایرکت ها نمایید.

  22. avatar
    حدیث

    سلام. الان دوسه روزه که کلا صفحه ای اینستا گرامم سفیده ینی حتی اسم اینستا هم روی صفحه نیست. ولی از پیج دوستان دیدم که جای اسمم اینستاگرام یوزر نوشته شده... من فقط برنامه انفالو یاب داشتم استفاده نکردم اما روی پیجم بوده... مشکل چیه و چجوری حل میشه؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، دوست عزیز استفاده از ربات های اینستاگرام یکی از دلایل رایج بروز این خطاست. توصیه می کنیم به هیچ وجه از ربات های فرعی اینستاگرام استفاده نکنید. برای رفع مشکل 1- IP و زبان برنامه را با استفاده از کامپیوتر یا یک دستگاه دیگر به یک زبان دیگر تغییر دهید. 2- حافظه کش اینستاگرام خود را پاک کنید. 3- اپلیکیشن اینستاگرام را حذف و مجددا نسخه جدید و البته اصلی آن را نصب کنید.

  23. avatar
    علیرضا شریفی

    سلام خسته نباشین ببخشید پیج من پریده بعد گفته باید من ربات نیستم رو رد کنی ولی موقعی که میخوام عکسایی که اینستا میگه رو بزنم همه عکسا بالا نمیاد چیکار کنم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام و احترام، کد کپچا دارای 9 تصویر است و ممکن است این تصاویر به دلیل کوچک بودن ابعاد گوشی موبایل در آن به درستی نمایش داده نشود. برای رفع این مشکل با یک دستگاه دیگر وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و یا از نسخه تحت وب استفاده نمایید.

  24. avatar
    مجتبی مسائلی

    سلام من چند روز پیش برنامه فالوور بگیر نصب کردم امروز حساب اینستاگرامم یهویی زد user instagram به چه صورت میتونم رفعش کنم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، استفاده ار ربات ها یکی از دلایل بلاک شدن در اینستاگرام است. در واقع اینستاگرام استفاده از این روش ها را نوعی قانون شکنی محسوب می کند. برای رفع مشکل فعالیت خود را در اینستاگرام محدود کنید و ربات های فرعی اینستاگرام را حذف کنید.

  25. avatar
    مجتبی مسائلی

    چیکار بکنیم که حسابمون user instagram نشه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      بلاک اینستاگرام می تواند دلایل زیادی داشته باشد از جمله فالو، آنفالو و لایک بیش از حد، استفاده از ربات ها، تکمیل نبودن مشخصات پروفایل و .... توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دلایل بلاک شدن اینستاگرام مطلب زیر را مطالعه نمایید. https://rayamarketing.com/blog/What-wWays-Fix-Action-Block-Instagram

  26. avatar
    Ali tavassoli

    ببخشید من مخاطبی دارم که فالوش نکردم ، توی صفحه چت ، بالا ، اینستاگرام یوزر زده ، زیرش هم آیدیش هست ، الان مشکل من دقیقا چیه ؟!

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، به احتمال زیاد پیج مورد نظر شما به صورت موقت و یا دائم اکانت خود را پاک کرده است.

      1. avatar
        یاس

        سلام وقت بخیر یعنی این نشانه بلاک شدن نیست؟

        1. avatar
          رایا مارکتینگ

          با سلام خدمت شما دوست عزیز. این پیغام خطا به چهار دلیل رخ می دهد. 1- بلاک شدن از طرف اینستاگرام 2- بلاک شدن از سمت سایر کاربران اینستاگرام 3- غیر فعال شدن حساب کاربری 4- تغییر دادن نام کاربری برای تشخیص دلیل بروز این خطا باید موارد را تک به تک بررسی کنید تا بتوانید جهت رفع خطا اقدام نمایید.

          1 0
  27. avatar
    امید کریمی

    سلام و خسته نباشید. مطالب مفیدی بود مشکل پیجم رو پیدا کردم ممنونم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که براتون مفید بوده

  28. avatar
    کتایون

    سلام وقت بخیر من پیجمو فالو دادم پرید عبارت instagram user اومده امکان داره برگرده خودش؟؟ tell us رو هم نیزنم تغییری نمیکنه اما با یوزر پسورد ورود میکنه ب پیج

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، خطای بلاک اینستاگرام معمولا طی چند روز به طور خودکار رفع می شود؛ اما به هر حال میتوانید از طریق مسیر Settings»»»Help»»»Report a Problem اقدام نمایید.

  29. avatar
    عطا سلطانی

    باسلام پیج من تقریبا نزدیک دوهفته instagram user شده الان پیج من پاک شده یا غیر فعال شده از سوی اینستاگرام آیا برمیگرده پیجم یا نه البته از آنفالویاب استفاده میکردم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام و احترام. در صورتی که تا یک ماه پس از بروز مشکل اقدامی صورت نگیرد ممکن است پیج مورد نظر برای همیشه غیرفعال شود. برای رفع مشکل: 1- IP و زبان برنامه را با استفاده از کامپیوتر یا یک دستگاه دیگر به یک زبان دیگر تغییر دهید. 2- حافظه کش اینستاگرام خود را پاک کنید. 3- اپلیکیشن اینستاگرام را حذف و مجددا نسخه جدید و البته اصلی آن را نصب کنید.

  30. avatar
    حمیدرضا

    سلام امروز من با پیجم ۳۰ نفر رو فالو کردم بعد چند تا هم استوری گذاشتم مثل همیسه بعد یه دفعه زد پوشش خبری باز خوانی نمیشود بعد پاک کردم یه بار دیگه نصب کردم که زد کاربر اینستاگرام تو گوشیای دیگه هم نمیاره درضمن این پیج رو من ۳ ماهه دارم.

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، انجام فعالیت هایی مثل لایک، فالو، آنفالو و ... بیش از حد مجاز، موجب می شود اینستاگرام اکانت شما را به عنوان یک ربات شناسایی کرده و آن را مسدود کند. برای رفع این مشکل توصیه می کنیم لینک زیر را مطالعه نمایید: https://rayamarketing.com/blog/What-wWays-Fix-Action-Block-Instagram

  31. avatar
    سکینه حیدری

    سلام خسته نباشید من دخترم داشته استوری میذاشته که یهو پیام status failبراش میاد و الان پستاش رفته و instagram user زده هرکاریم کردیم درست نشد میشه یه راه حل بگین

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام و احترام، ابتدا با استفاده از یک دستگاه دیگر وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و رمز آن را تغییر دهید. در صورتیکه مشکل رفع نشد حافظه کش را حذف نمایید. تغییر IP نیز یکی از روش های رفع این مشکل است. چنانچه از نسخه اصلی اینستاگرام استفاده نمی کنید آن را حذف و ورژن اصلی را نصب کنید. در صورتی که هیچ یک از مواردی که اشاره شد موثر نبود، اکانت خود را برای مدت چند ساعت دی اکتیو کنید. در آخرین مرحله اگر مشکل با روش های فوق رفع نشد، تنظیمات تلفن همراه خود را به حالت تنظیمات کارخانه بازگردانید.

  32. avatar
    فاطمه

    سلام و درود الهی به شما وقتتون بخیر خدا قوت حساب من حدود یک هفته میشه غیر فعال شده از طرف اینستاگرام فرم درخواست تجدید نظر رو که پر میکنم قسمت نام کاربری ، حساب من رو پیدا نمیکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام و احترام. اکانت شما در حالت تعلیق قرار دارد. چنانچه با پیغام خطا مواجه می شوید میتوانید از طریق لینک https://help.instagram.com/contact/606967319425038 برای فعال شدن اکانت خود اقدام نمایید.

  33. avatar
    Rosha

    سلام من سه روز پیش از یک سایت معتبر لایک خریدم عصری رفتم داخل پیجم پرید بیرون گفت تایید کن ربات نیستی بعدم ایمیل ش گه سند کردن به ایملم زدم بعد زده که بعد از 24 ساعت مشخص میکنیم الان سه روزه گذشته ای دی ام به صورت کاربر اینستاگرامه دسترسی هم ندارم کلا و تمام چند تا اکانتی که داشتم به همراه پیج اصلیم همینه وضعیتشون ایا امیدی هست من قوانین همیشه رعایت کردم برای بار اول این اتفاق برام افتاده ایا امکانش هست اون ربات که لایک زده برام مشکل ساز شده باشه میشه لطفا کمکم کنید دارم دیونه میشم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      باسلام، اینستاگرام اخیرا حساسیت بیشتری نسبت به استفاده از ربات های فرعی نشان می دهد. رفع بلاک اینستاگرام ممکن است یک هفته زمان ببرد. شما می توانید در این مدت از طریق تاییدیه دو مرحله ای و ارسال گزارش خطا برای رفع بلاک اکانت اینستاگرام خود اقدام نمایید.

  34. avatar
    شیرین بلند قامت

    من از کامنت ها کلی چیز یاد گرفتم ممنونم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام ، خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده

  35. avatar
    ایوب

    من حوصله خوندن این همه متن ندارم! لطفا یکی به من بگه کاربر اینستاگرام یعنی چی؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      به طور خلاصه تبدیل شدن به کاربر اینستاگرام یعنی اکانت مورد نظر دیگر در نتایج جستجوی اینستاگرام نمایش داده نمی شود و فرد با این اکانت امکان فعالیت محدودتری خواهد داشت. دلیل اینستاگرام یوزر شدن پیج اینستاگرام بسیار زیاد است اما به طور کلی نقض قوانین اینستاگرام در مرحله اول باعث بروز این خطا می شود.

  36. avatar
    ثریا غفاریان

    سلام وقت بخیر من هفته پیش روی یک پست کامنت گذاشتم الان درقسمت کامنت ها چک میکنم زده instagaram user این یعنی چی؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، احتمالا فرد مورد نظر آی دی اکانت خود را پس از به اشتراک گذاری کامنت تغییر داده است. جستجو از طریق تگ ها، شماره تماس و یا آی دی جدید فرد مورد نظر امکانپذیر خواهد بود.

  37. avatar
    میلاد مریدیان نمی

    سلام.من آنفالویاب نصب کردم دوسه روز خوب بود بعد رفتم رمزرو عوض کردم همه چی خوب بود یهو برگشت خورد ب فرم ثبت نام الان همه چیز رو درست میزنم میگه این حساب کاربری دردسترس نیست.ولی با ی گوشی دیگه اسم پیجم رومیزنم میاد بالا حتی فالو هم میشه.الان چیکار کنم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، با توجه به توضیحات اکانت شما به احتمال زیاد در وضعیت تعلیق قرار گرفته است که معمولا طی چند روز مشکل رفع می شود اما در صورتی که مشکل رفع نشد می توانید از طریق لینک زیر برای پیگیری موضوع اقدام نمایید: https://help.instagram.com/contact/606967319425038

  38. avatar
    آسا

    سلام. الان یک هفته هست پیج اینستام تبدیل شده به کاربر اینستاگرام. و من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم. علتش چیه. انگار پریده

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام. فالو، آنفالو و لایک بیش از حد موجب به وجود آمدن حالت اینستاگرام یوزر می شود. همچنین استفاده از ربات های اینستاگرام نیز یکی دیگر از دلایل شایع تبدیل شدن اکانت به اینستاگرام یوزر است. توصیه می کنیم برای رفع مشکل، لینک زیر را مطالعه نمایید: https://rayamarketing.com/blog/What-wWays-Fix-Action-Block-Instagram

  39. avatar
    مبینا

    سلام ممنون میشم جواب بدید من پیجم پرید رمز ام حفظم ولی میزنم نمیاره و اکانت ام میزنم باز بعدچن دیقه میزنه Instagram user میشه بگید دلیلش چیع

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، زمانی که فعالیتی خارج از قوانین اینستاگرام انجام شود اینستاگرام فعالیت های اکانت مورد نظر را محدود می کند تا از ربات نبودن اکانت مورد نظر اطمینان پیدا کند و در واقع اکانت به اینستاگرام یوزر تبدیل می شود. برای رفع مشکل پیشنهاد می کنیم لینک زیر را مطالعه کنید: https://rayamarketing.com/blog/What-wWays-Fix-Action-Block-Instagram

  40. avatar
    Mahsa_M

    سلام … من دوروز پیش پیجم رو که باز کردم پیام اومد که شما ساسپند شدید بعد من لاگ اوت کردم و الان اصلا نمیتونم وارد پیجم بشم چون برام ‌پسوند و آیدی رو که میزنم میاره یوزر نات فاند از وی پی ان استفاده میکردم و تو این چند روز زیاد لوکیشن تغییر کرد فکر میکنم برا این بوده باشه کاری میشه کرد برا پیجم ؟ میشه برگرده ؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      خطای suspended موجب می شود پیج شما در حالت تعلیق قرار بگیرد. این مشکل یا به دلیل نقض قوانین اینستاگرام اتفاق می افتد و یا مشکل از سمت اینستاگرام یا گوشی موبایل شما است. در صفحه مربوط به log in گزینه »»» forgot password را انتخاب کنید و به بخش need more help وارد شده و مشکل پیج اینستاگرام خود را توضیح دهید. توصیه می کنیم ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را حذف و مجددا نصب کنید. با این روش نیز احتمال رفع مشکل پیج اینستاگرام وجود دارد.

  41. avatar
    مریم حکمت

    سلام من الان اومدم وارد پیجم بشم متاسفانه همه پستهام پاک شده و بجای ایدی اینستاگراام نوشته شده اینستاگرام یوزر . من چطوری میتونم پیج برگردونم ؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، اگر فالو، آنفالو، لایک و سایر فعالیت های پیج شما بیشتر از حد استاندارد باشد اینستاگرام اکانت مورد نظر را به اینستاگرام یوزر تبدیل می کند. در واقع اینستاگرام میخواهد مطمئن شود که اکانت شما ربات نیست. برای رفع مشکل فعالیتی در پیج خود انجام ندهید. اپلیکیشن را حذف و مجددا نصب نمایید. از طریق گزینه help در اینستاگرام نیز می توانید برای رفع مشکل اقدام کنید.

  42. avatar
    آرمان عبدی فرد

    سلام تو اینستاگرام یه پیغام اومدش نوشته که پیج شما معلق شدش بعد پایینش یه کادر آبی داشت نوشته بود بعدی اونو که زدم ایمیل از من خواست ایمیل که زدم یه کد به من داد کد رو که زدم بعد شماره تلفن ازم خواست شماره تلفنمو دادم بعد یه کد ۶ رقمی واسم فرستاد کد رو که زدم بعد پیجم بالا نیومد رو پیجم نوشت کاربرinstagram چیکار کنم پیجم برگرده؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام، مشکل حالت تعلیق اینستاگرام معمولا طی چند روز رفع می شود اما چنانچه مشکل رفع نشد می توانید وارد لینک https://help.instagram.com/contact/606967319425038 شده و مشکل اکانت خود را توضیح دهید.

  43. avatar
    مریم

    سلام پیجی که شخصیه چرادرخواست نمیتونم بدم هرباردرخواست فالومیدم همون لحظه دوباره میزنه دنبال کردن،واینکه چراتودایرکتی که قبلاچت کردیم بالای صفحه جای نام میزنه کاربراینستاگرام ولی آیدیش هست،عکس پروفایل هم هست وتعداددنبال کننده هاودنبال شونده هاهمه هستن ،

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام. ممکنه شخص مورد نظر شما رو بلاک کرده باشه. برای اطمینان از این موضوع با یک اکانت اینستاگرام دیگر پیج مورد نظر رو سرچ کنید در صورتیکه امکان فالو و مشاهده پیج وجود داشت پاسخ مثبته.

  44. avatar
    Ahmad

    سلام ممنونم بابت توضیحات مفید تون چرا وقتی اکانت کاربری فردی رو داخل دایرکت دوستم به اشتراک گذاشتم به چند دقیقه ارور (کاربر پیدا نشد ) رو میده و پاک میشه ؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام ممنون از شما. ممکن است فرد مورد نظر نام کاربری خود را تغییر داده باشد.

  45. avatar
    مرتضی

    با سلام من بایکی چت میکردم الان صفحه دایرکت مسبینم نوشته Instagram user پروفایلش میرم تعداد پستهاش رو می‌نویسه ولی برام نمیاره و می‌نویسه not yet... بلاک شدم یا restricted ؟؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام در صورتی که توسط شخص مورد نظر محدود «restrict» شده باشید پیام های شما در بخش request برای فرد ظاهر می شود و در صورتیکه پیام شما را بخواند تیک دوم که مربوط به seen شدن پیام است نخواهد خورد. در غیر این صورت فرد مورد نظر شما را بلاک کرده است.

  46. avatar
    علی

    سلام اینستا پیچ منو کامل حذف کرده اسمم هم توی جستجو پیدا نمیشه ، آیا پیچم قابل برگشته،؟؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، در صورتی که با اکانت دیگری سرچ کنید و پیج شما قابل دسترسی نبود احتمالا پیج شما به دلایلی مثل نقض قوانین اینستاگرام حذف شده باشه. در این صورت با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط بگیرید. اگر مطمئن هستید که به دلایل نادرستی پیج شما حذف شده میتونید به پشتیبانی اینستاگرام درخواست بازگشت پیج بدید البته این روش همیشه موفقیت آمیز نیست.

  47. avatar
    مینا

    میشه بگید به طور کلی ارور instagram user یعنی چی؟ چجوری این مشکل رو رفع کنم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      خطای اینستاگرام یوزر یعنی حساب کاربری شما در اینستاگرام دچار مشکل شده و امکان ورود به حساب شما وجود ندارد. برای رفع مشکل پیج اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید- اتصال اینترنت خود را بررسی کنید و از آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید. اگر مشکل حل نشد حتما پیج شما به دلیل نقض سیاست‌ های اینستاگرام مسدود شده است که باید روش های رفع مشکل را بررسی کنید.

  48. avatar
    حامد

    سلام من زیادی انفالو کردم تو ی دیقه یهو پیجم instagram user شد چیکار کنم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، اکانت شما توسط اینستاگرام مسدود شده است. در چنین مواقعی، اقدامات زیر را می‌ توانید انجام دهید: اینستاگرام در زمان مسدود کردن پیج شما پیامی ارسال می کند که حاوی دلیل مسدود شدن شماست. این پیام را بررسی نمایید./ ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام/ رعایت قوانین و محدودیت‌ های اینستاگرام/ گاهی اوقات، مسدود شدن اکانت به صورت غیرمنطقی اتفاق می‌ افتد و ممکن است برخی از این مشکلات ارتباطی با فعالیت شما نداشته باشد. در چنین مواقعی تا رفع مشکل باید صبر کنید//

  49. avatar
    علی رمضانی

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون پیج من رو Instagram user میاره، از دیروزه صبر کردم اما درست نشده، امکان داره پیجم برنگرده کلا؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود و سپاس، بررسی اکانت توسط اینستاگرام بازه ای حدود 24 الی 72 ساعت زمان میبرد. بعد از گذشت این مدت زمان، حساب کاربری خود را با اکانت اینستاگرام دیگری چک کنید.

  50. avatar
    Sajjad Barkheh

    سلام اگه کسی پیجم رو ریپورت کرده باشه هم این اتفاق می افته؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام ، خیر در این صوت صرفا اکانت شخص مورد نظر برای شما قابل مشاهده نخواهد بود

  51. avatar
    تمنا

    از خواندن این مقاله جامع لذت بردم ممنون

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با سلام و احترام، باعث افتخار ما هست، ممنون از انرژی مثبت شما

  52. avatar
    مرتضوی

    سلام وقت بخیر من از اپ آنفالویاب استفاده کردم و بعدش پیجم رفت چطور میتونم برش گردونم؟خیلی مهمه ممنون میشم هرچه سریعتر جوابمو بدید

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام اگر بعد از استفاده از اپ آنفالویاب پیج شما از دسترس خارج شده با انجام مراحل زیر برای رفع مشکل اقدام کنید: بررسی تنظیمات امنیتی حساب/ تغییر رمزعبور/ تماس با پشتیبانی اینستاگرام با گزینه (Contact Us) یا (Help)/ در نهایت، توصیه می‌ شود از اپلیکیشن‌ ها و سرویس‌ های غیررسمی که امکانات مشابه با اینستاگرام ارائه می‌ دهند، با احتیاط استفاده کنید.

  53. avatar
    مهدی شفیق

    سلام وقت بخیر؟ الان پیج من دیسیبل شده باید چیکار کنم؟؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود بر شما، موارد نقض قوانین گوگل رو بررسی کنید و در صورتیکه کی از این مواردرو انجام می دادید فعالیت مورد نظر رو متوقف کنید و تا 72 ساعت صبر کنید معمولا خطا در این بازه زمانی رفع خواهد شد.

  54. avatar
    الهه

    سلام من پیجم رو دلیت اکانت کردم اما هنوز هم پروفایلم رو میاره دوباره باید دلیت بکنم یا باید صبر کنم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      معمولا درخواست شما توسط اینستاگرام تا 72 ساعت اعمال خواهد شد بعد از این مدت پیج شما حذف دائم خواهد شد.

  55. avatar
    عاطفه

    سلام ببخشید پیجی که ریپورت شده رو باید چیکار کنم که درست بشه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      برای رفع ریپورت اینستاگرام تا 48 ساعت فعالیتی در اکانت اینستاگرام خود نداشته باشید. بیوگرافی خود شامل اطلاعات تماس و... را تکمیل کنید.

  56. avatar
    امیررضا حمیدیان

    ممنون کمک کرد مطلبتون

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سپاس از توجه شما دوست عزیز

  57. avatar
    سید یونس

    ممنون از مقاله زیباتون و امیدوارم همیشه موفق و موید باشد دنبال کننده محتوی هاتون هستم و مثل همیشه کارآمد و کلیدی هستن

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود و سپاس از شما همراه گرامی. از اینکه این مقاله براتون مفید بود خوشحالیم.

  58. avatar
    بنیامین

    سلام من دو تا از اکانتای فرعیم instsgrsm user شدن اما وقتی از دایرکت پیج اصلیم میرم تو اون دوتا تعداد پست و فالور و فالویینگ رو نشون میده حتی بیو پیج هم هست .با اکانت خودم دایرکت میدم بهشون نوتیفکیشن میاد از اون اکانتا اما غیر فعالن و پستو پروفایل و اسامی فالورا رو نشون نمیده وقتی بخوام ببینم unable fetch میزنه .خودم حدس میزنم یا مطلب غیر اخلاقی یا وی پی ان یا فعالیت بیش از حد بوده اما چرا نه فعال میشن نه غیر فعال چکار کنم؟ میترسم پیام بدم بدتر بشه

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      بله به احتمال خیلی زیاد به دلیل نقض قوانین اینستاگرام پیج شما موقتا از دسترس خارج شده. پس از چند روز مجددا بررسی کنید معمولا در این فاصله پیج شما به حالت عادی بر می گردد

  59. avatar
    نیکا صولتی

    سلام روز بخیر ببخشید من الان چند روزه که وقتی وارد پیجم میشم صفحه رو سفید میاره و هر کار میکنم درست نمیشه نمیدونم چیکارش کنم پیجم کاری هستش الان دو روزه فعالیتی نداشتم و برام خیلی مهمه که درست بشه

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود بر شما، برنامه را آپدیت کنید، از آی پی های مختلف برای اتصال به اینستاگرام استفاده نکنید، از طریق یک گوشی دیگر وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و زبان برنامه اینستاگرام را تغییر دهید.

  60. avatar
    سمیه

    خیلی ممنون بابت این مطلب کاربردی

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود بر شما ممنون که همراه ما هستید.

  61. avatar
    هلیا

    برای رفع مشکل instagram user فقط باید صبر کنیم؟ نمیشه کاری کرد که سریع تر مشکل حل بشه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      در صورتی که نهایتا بعد از 72 ساعت مشکل رفع نشد با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط بگیرید

  62. avatar
    سیما

    سلام وقت بخیر. دوست من وقتی پروفایل اینستاگرام منو سرچ میکنه مینویسه مشکل کاربر اینستاگرام، دلیلش چی میتونه باشه؟ من که بلاکش نکردم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود بر شما، این مشکل به دلیل دیسیبل شدن یا مسدود سدن پیج شما اتفاق می افتد. در صورت مواجه شدن با این مشکل با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط بگیرید.

  63. avatar
    Saeid

    سلام خسته نباشید من یک دوست در اینستاگرام دارم که پیجش برای من شده اینستاگرام یوزر نه میتونم اون رو فالو کنم نه میتونم تگش کنم گفتم ببینم چگونه باید این مشکل را حل کرد؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود بر شما، اکانت شخص مورد نظر رو با یک اکانت دیگه غیر از پیج اینستاگرام خودتون سرچ کنید اگر قابل مشاهده باشه یعنی شخص مورد نظر شما روبلاک کرده و اگر قابل مشاهده نبود به این معنیه که شخص مورد نظر نام کاربری خودش را تغییر داده و یا اکانت خود را به طور کلی دیلیت کرده.

  64. avatar
    کاظم

    دوستان پیج من اینستاگرام یوزر شده بود سه روز هیچ کاری نکردم بعد از اون وارد اکانتم شدم درست شده بود.

  65. avatar
    ساعد

    ممنون از راهنماییتون

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      ممنون از همراهی شما

  66. avatar
    الهام علی پور

    من نمیدونم چرا پیجم شده کاربر اینستاگرام. هیچ کاری هم نکردم. اونطور که گفتید یعنی تا 48 ساعت دیگه درست میشه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      تا 48 ساعت صبر کنید در صورتی که مشکل رفع نشد طبق توضیحات داخل محتوا اقدام کنید.

  67. avatar
    امیر علی

    سلام عزیز ، امروز برام از اینستاگرام ایمیل اومد که شما تخلف داشتین و قوانین رو رعایت نکردین و اکانت شما برای همیشه بسته شد ، برای اعتراض هم تا ۱۱ مارس وقت دارین ، میشه به من بگین چیکار کنم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود بر شما، برای پیگیری از طریق لینک زیر مشکل پیج خودتون رو توضیح بدید تا پیگیری های لازم از سمت پشتیبانی اینستاگرام انجام بگیره. https://help.instagram.com/contact/606967319425038

  68. avatar
    ali

    برای پیج کاری من چند سال پیش این مشکل به وجود اومد و متاسفانه پیجم دی اکتیو شد. اون موقع اگر این مطلب شما رو می خوندم میتونستم برش گردونم

  69. avatar
    جواد شریفی

    سلام پیج من دوهفته پیش شد instagram user ۱۰روز هست که هر وقت میخوام وارد پیج بشم یه صفحه میاد که نوشته درحال تایید اطلاعات حساب شما هستیم ای کار حدود یک روز طول می کشد اگر بتوانیم اطلاعاتحساب شما را تایید کنیم حساب شما بازمی گردد اگر نتوانیم حساب شما راتایید کنیم حساب شما برای همیه حذف می گردد

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، توصیه می کنیم با پشتیبانی Instagram تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت حساب خودتون داشته باشید. می‌ تونید از طریق منوی (Help) یا از طریق وب‌ سایت اینستاگرام با پشتیبانی ارتباط بگیرید.

  70. avatar
    تینا

    سلام من سه تا پیج اینستاگرام دارم که دوتاشون متنها و کامنتهای اینستا ترجمه میشه ولی اون اصلیه که باهاش کار می کنم ترجمه نمیشه تو تنظیمات زبان و فارسی کردم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام لطفا مراحل زیر رو دنبال کنید: =- بررسی و بروزرسانی نرم‌ا فزار- 2- پاک کردن حافظه‌ نهان اینستاگرام 3- تماس با پشتیبانی اینستاگرام

  71. avatar
    سحر

    سلام وقت بخیر نمیدونم چرا هر چقدر پیج یکی از دوستام رو میزنم میگه کاربر یافت نشد اونم میگه پیج من براش بالا نمیاد براش در صورتی که نه همو بلاک نه چیز دیگه مشکلش چیه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، چک کنید که آی دی اینستاگرام رو به طور دقیق و کاملا درست وارد کنید. با یک اکانت اینستاگرام دیگه ای هم آی دی رو وارد کنید و نتیجه رو چک کنید.

  72. avatar
    افرین محمدی

    یه پیج بزرگی رو دنبال میکردم یهو برام بالا نیومد و دایرکتش هم یوزر کاربر شد، فالورها و پستاشو نمایش نیمده، با پیجای دیگم امتحان کردم پیجش بالا نیومد. اما یکی از دوستام امتحان کرد برای اون بالا اومد. از خودشونم پرسیدم مشکلی ندارهیجشون. چرا برام بالا نمیاد پیجشون؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      ممکنه شما از سمت پیج مورد نظر مسدود شده باشید و یا ممکنه پیج مورد نظرتون مدت کوتاهی به حالت تعلیق دراومده باشه و به همین دلیل برای بعضی از کاربران قابل مشاهده نباشه. در غیر این صورت احتمالا مشکلات فنی اینستاگرام باعث بروز اختلال شده.

  73. avatar
    عزیزی

    سلام، برای رفع مشکل instagram user چیکار باید بکنم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، تا 48 ساعت صبر کنید در صورتی که مشکل رفع نشد طبق توضیحات داخل محتوا اقدام کنید.

  74. avatar
    مریم

    یکی از فالورهای من چند ماه که پیجش تو دایرکت به کاربر اینستا تبدیل شده تو صفحه جستجو سرچ میکنم پیدا نمیشه اما تودایرکت پروفایلش مشکی و تعداد پستو فالور وفالویینگاشم میزنه اما نمایش نمیده پایین صفحه چتم مینویسه تماس با پیج عیر فعال امکان‌پذیر نیست

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      با اکانت دیگری آی دی فرد مورد نظر رو سرچ کنید اگر نمایش داده نشد به این معنیه که پیج مورد نظر حذف شده

  75. avatar
    هلیا

    سلام وقت بخیر یه پیجی هست وقتی سرچش میکنم میاد ولی بعدش error generating user info response میزنه دلیلش چیه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، برای رفع خطا اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید، اتصال اینترنت خود را بررسی کنید، حافظه کش اینستاگرام را پاک کنید و در صورتی که مشکل حل نشد اینستاگرام را حذف و مجددا نصب کنید. در صورتی که با انجام مراحل فوق مشکل مرتفع نشد از طریق وب سایت یا ارسال ایمیل با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط بگیرید.

  76. avatar
    پریا شیبکوه

    user not found یعنی چی؟ پیج یکی از دوستامو سرچ می کنم این خطا رو میده.

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      احتمالا دوست شما نام کاربری خودش رو تغییر داده باشه و یا ممکنه شما از جانب ایشون بلاک شده باشید.

  77. avatar
    سارا

    سلام وقت بخیر. پیج بنده دسیبل شده و اینستا یوزر میاد برام الان چرا تو اینستا بقیه اشخاص سرچ میزنن ایدی بالا میاد؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود بر شما، احتمالا به دلیل نقض قوانین اینستاگرام بلاک موقت شده اید. این مورد نهایتا تا 72 ساعت رفع می شود. در غیر اینصورت از طریق پشتیبانی اینستاگرام اقدام کنید.

  78. avatar
    فاطمه معنوی

    سلام ،من پيجم رو لوگات كردم الان ميخوام وارد بشم ميزنه not found

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      از طریق گزینه log in وارد شوید. در صورتی که با خطا مواجه شدید بر روی گزینه Forgot Password? کلیک کرده و برای بازگردانی پیج خود اقدام کنید در صورتیکه باز هم موفق به بازگردانی پیج اینستاگرام خود نشدید با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط بگیرید.

  79. avatar
    amir

    سلام من اینستاگرام با یک شخص داخل دایرکت داشتم چت میکردم البته پیجش قفل بود و منو فالو نکرد و ۲ روز فقط دایرکت چت میکردیم آیدی و اکانت و آخرین حضورشم واسم میومد بعد رفتم که بهش پی بدم دیدم اسمش و اکانت و آیدیش نیست به جای آیدیش و اسمش نوشته کابر Instagram دلیلیش چیه؟ چرا اینجوری شده ؟ ممنونم از پاسخگویتون

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود، ایشون به احتمال خیلی زیاد شما رو بلاک کردن. برای اینکه مطمئن بشید با یک اکانت اینستاگرام دیگه آی دی شون رو سرچ کنید، اگر با اکانت دیگه ای قابل مشاهده بود یعنی شما رو بلاک کردن

  80. avatar
    اسعدی

    اینستاگرام من چند وقت پیش اینستاگرام یوزر شد. انقد دستکاریش کردم که کلا اکانتمو زدم پاک کردم!! کاش اون موقع سرچ می کردم راهنمایی می گرفتم ازتون پیجم حیف شد. الان امکانش هست که برش گردونم؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      امکان بازگردانی اکانت حذف شده وجود ندارد.

  81. avatar
    امیرحسین باقری

    سلام من نوت اینستا ک اون بالای یهو پریده دیگه نیس از وقتی بیزنس کردم اکانتو البته دوروز بعدش اینجوری شده دیگه نمیاد اپدیت کردم همه کارا کردم نوت بر نگشته نمیتونم چیزی بنویسم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود بر شما، امکان دارد که قابلیت Notes برای حساب تجاری اینستاگرام شما غیرفعال شده باشد. برای فعال کردن مجدد آن، مراحل زیر را دنبال کنید: در اینستاگرام، روی نماد پروفایل خود ضربه بزنید. روی "تنظیمات" در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. به "حساب" بروید. روی "حساب تجاری" ضربه بزنید. به پایین صفحه بروید و روی "ویرایش تنظیمات" ضربه بزنید. در بخش "امکانات"، "یادداشت‌ ها" را فعال کنید. پس از فعال کردن این گزینه، باید قابلیت Notes را در دایرکت خود مشاهده کنید. اگر این کار را انجام دادید و هنوز قابلیت Notes را مشاهده نمی‌ کنید، ممکن است یک مشکل فنی وجود داشته باشد. در این صورت، می‌ توانید از پشتیبانی اینستاگرام کمک بگیرید.

  82. avatar
    شبیر صلاحی

    من کسی رو فالو نکردم اما از دیشب صفحه او instagram user شده است ما صفحات همدیگر رو فالو نکردیم فقط به هم دایرکت پیام دادیم حالا چه اتفاقی افتاده؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      به احتمال زیاد شخص مورد، نظر شما رو بلاک کرده

  83. avatar
    فاطمه بختیاری

    سلام من یه پیج آنلاین شاپ به تازگی تاسیس کردم و هرجا تبلیغات میدم و مخوان آیدی منو تک کنند یا در قسمت جست و جو بزنند میزنه کاربر اینستا به همه اجازه نمی‌دهد که نامش ذکر شود با اینکه پیج عمومی مشکل چیه؟؟؟؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، مشکلی که شما با آن مواجه هستید به تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام شما مربوط می‌ شود. برای حل این مشکل، باید به تنظیمات حساب کاربری خود بروید و اجازه ذکر نام خود را به همه بدهید. مراحل حل مشکل: در اپلیکیشن اینستاگرام به پروفایل خود بروید. روی منوی سه خط در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. تنظیمات را انتخاب کنید. در بخش حریم خصوصی گزینه "Mentions" را پیدا کنید. گزینه "Everyone" را انتخاب کنید.

  84. avatar
    Hadis

    سلام وقت بخیر من امرپز صبح برام یه ایمیل اومده lose access و وارد پیج شدم نوشته اینیستلگرام یوزز و هیچییی نمیاره برام نه داریرکت میاره و نه صفحه اصلی و اینکه من پیج دومم بود و هیچ فالو یا فالوینگی نداشتم هردو صفر بود و اینکه هم از وب وارد میشدم هم از خود اپ . درست میشه؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سلام، بررسی کنید که با دستگاه دیگری میتوانید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید یا خیر. اینستاگرام فعالیت های شما را به نحوی غیر قانونی تلقی کرده و به همین دلیل بلاک موقت شده اید. به احتمال زیاد طی 72 ساعت آینده مشکل رفع خواهد شد. در غیر اینصورت با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط بگیرید و دلیل بلاک شدن اکانت خود را پیگیری کنید.

  85. avatar
    کمند

    سلام ممنون از سایت خوبتون پیامی مبنا بر غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام طی 24 - 48 ساعت آینده از طریق Instagram user به من ارسال شده خود اینستاگرام ارسال کرده یا شخصی ارسال کرده و بعد اکانتش از دسترس خارج شده؟

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      درود و سپاس از شما دوست عزیز یامی که دریافت کردید مبنی بر اینکه حساب اینستاگرام شما ظرف 24 تا 48 ساعت غیرفعال خواهد شد، احتمالاً یک تلاش فیشینگ است. خود اینستاگرام معمولاً چنین پیام هایی را ارسال نمی کند. این امکان وجود دارد که شخصی با جعل هویت اینستاگرام این پیام را ارسال کرده باشد تا شما را فریب دهد تا اعتبار حساب یا اطلاعات شخصی شما را بگیرد. اگر چنین پیامی را دریافت کرده اید، به هیچ عنوان روی هیچ پیوندی کلیک نکنید یا اطلاعات شخصی خود را ارائه نکنید. در عوض، باید پیام را به‌عنوان هرزنامه یا فیشینگ به اینستاگرام گزارش دهید و برای امنیت بیشتر، احراز هویت دو مرحله‌ ای را در حساب خود فعال کنید.

  86. avatar
    غزل لبسی

    عالی بود

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

  87. avatar
    Zahra

    سلام وقت بخیر من امروز وارد اینستاگرام شدم وبا تعلیق اکانتم مواجهه شدم درصورتی ک هیچکدوم از قوانین اینستاگرام رو نقض نکردم ویه اکانت معمولی دارم وگه گاهی میرم پستای اینستارو چک میکنم ن فالور زیاد دارم ن انفالو زیاد انجام دادم و.... درخواست تجدیدنظر زدم بنظرتون پیج برمیگرده؟ دیشب ک اینستا بودم بالا میاورد امروز نگا کردم دیدم تعلیقم

    1. avatar
      رایا مارکتینگ

      در بیشتر مواقع این حالت تا 72 ساعت آینده رفع می شود. برای تسریع این موضوع تایید دو مرحله ای را فعال کنید.

×
1